Jul :D

Saknar julen lite nu faktiskt , det är så mysigt med långdans och julmat och klappat och tomtar och såklart den härliga släkten 
Jag skulle vilja ha jul minst 3 gånger om året  hahah vad mycke man skulle få då?? 
I Tisdags så va jag ju ute och shoppade massor till nyår, bla klänning, skor, smink och naglar 
Nyårs skorna 
Nyårs klänningen som sitter as snyggt på, men jag e fortfarande tveksam...
Ska lägga upp mitt andra val senare också och så får vi se vad ni tycker 
Nyårs naglar... Jag orkar seriöst inte göra gelé i år alla ska ha och då går bara allt upp i pris och sen får man ångest när allt bara låssnar för att man betalade dom summorna.. det fungerar lika bra med vanliga old fake tycker jag... Vem ska kolla noga på mina naglar ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0