God morgon !!

God morron alla ! Eller aa ni flesta sover eller har inte somnat än...
men jag e uppe nu dels för att jag inte kan sova och för att börja göra mig i ordning 
Jag vet att jag sa att jag skulle bättra mig på att skriva men nu har jag slarvat med det igen.. sorry!!
Men jag kan ju skylla på att jag haft så kul dom senaste dagarnan att jag inte hunnit 
Vi har varit hemma hos J.W och festat och det var helt underbart go'are människor får man leta efter!!
Så tack igen J.W, S.A, A.O, T.C och J.F 
Sen så har jag shoppat jätte mycke fina saker bla en nyårs klänning men fortfarande lite skäptisk på den men kommer ladda upp bilder på det sen sen lite andra kläder och smink
Sen igår så va vi i "min" lilla lägenhet och chillkröka lite så igår/Idag så har jag bara varit hemma och tagit det lungt och sovit för det mesta och kollat lite på film..
Nej men som sagt var så ska jag fixa mig för jag ska nämligen till min moster Hannes grav och fira henne idag hon skulle fyllt 32 i år och jag vet inte riktigt än hur jag ska göra med håret så det var nog tur att jag vakna vid denna tid på dyngnet för att även om hon inte skulle bry sig hur jag kom klädd så vill man ju ändå vara så fin man kan... Fast ingen kommer nog bli finare än hon 
PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0