Veronica Theander <3


Verra bby!
Gumman vi har haft så jävla kul på sista tiden så det finns inte!
Älskar att vara med dejj!♥
Man blir så jävla happy! =D
Du e underbar!!
Finns så många fina minnen med dejj! 
 
*När vi satt i skolan till tjugo i fem och prata
*När vi hade "uppvärmning" i grön
*När vi sjöng nationalsången 
Massa minnen!!
Men igår va hallelujah!
Vi skulle sova hos mej,
men typ nått blev knas så de gick inte :(
Men iaf så gick vi ut och gick :P
Sen kom pappa med pengar till oss så vi kunde gå på RockGården.
 för vi inte hade något annat för oss x)
De va as kul, och typ alla bra band spela och allt!!
Så jävla underbar kväll!!
Älskar dejj veronica!
Vi föralltid!♥



Kommentarer
Postat av: veronica

men älskling du är bara för fin!

du gör mig så jävla glad. jag mår sjukt bra när jag är med dig! man känner sig verkligen uppskattad. jag älskar dig gumman.

kommer aldrig släppa dig <3

2010-03-20 @ 22:37:48
URL: http://svit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0