Varför!? Det funkar inte längre...


Emmi...
De funkar inte längre.
vet inte hu mycket mer jag pallar...
Du dissar mejj hela tiden...
Du dissar mejj för dom äldre och för killar..
När jag träffade dejj lite snabbt på gården förut så va de nått vi (Du&Ja) skulle göra där..
Men du dissa mejj för att mickan hade cigg...
Du sa inte äns hej då...
varge gång jag typ ringer dejj så e du med mickan ...
vad hände mellan oss?
Vi e ju aldrig längre??
varge gång som jag vill vara med dejj så ska du vara med henne!?
Sist du va hemma hos mejj va de för att jag hade cigg!!
sen drog du till stan med mickan och träffa killar...
Du har förändrats så jävla mycket!
du är inte den Emelie Sandén jag lärde känna!!
Ända gången som du har ringt mejj på 4 dar är om att du vill ha tillbax din jacka?
Sen kommer du inte hem till mejj och hämtar den äns...
Vi avslutar inte äns samtalet med puss puss...
Utan Hejdå... och lägger på så fort som möjligt...
De känns inte rätt, nått är fel...
Dom ända gångerna vi har varit är i skolan...
men då sitter du oftast och pratar om hur kul du och mickan hade...
och att ni träffa tobbe och martin osv......
Pallar inte höra!!!!....
Sorry gumman men jag tror jag har tappat hoppet om hand i hand livet ut........
</3
/FILLAN


Kommentarer
Postat av: Emelie

Har du något emot mickan?

Du har ju börja dissa mig för att vara med Jajje...? Jag ångrar inte att jag började umgås med mickan för vi har så himla kul tillsammans. Och vad gör det om jag är med henne och några killar? Jag hittar bara fler kompisar när jag är med henne, men det är samma sak. Jag börjar bli äldre som du också börjar bli och då träffar man fler vänner eller killar! Jag kanske vill bli kär? Får inte jag umgås med killar då?



Sen om jag vill berätta om vad jag har gjort med mickan så vill jag göra det och om du inte vill höra - SÄG DET DÅ! Istället för att snacka om det på din blogg?



Jag förstår inte varför du tror att jag är med andra bara för att jag har cigg? Kolla, om jag inte har rökt på länge så frågar jag bara någon random eller någon polare? det betyder inte att vi är polare bara för att du ger mig cigg? Misstolka inte allting ..

"du är inte den Emelie Sandén jag lärde känna!!" alltså? vad är det där då? Alla förändras, jag kanske har förändrats, men det betyder inte att vi inte är vänner längre? :s vad är det med dig .. ?



Du frågar ju aldrig heller om vi ska vara? Det är inte bara jag som ska höra av mig, men när jag väl hör av mig och frågar om vi ska göra någonting så säger du att du inte har tid? Så tänk på vad du skriver innan du skriver det!

2010-02-21 @ 16:35:00
URL: http://biersack.blogg.se !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0