Till Emmi ! Min bästa vän!<3


Älskar dejj oxå gumman!!!!

Men önskar allt kunde vara som förut!!!

Skulle kunna vara med dejj natt och dag!!

vill kunna lära känna dejj mer!!

vill kunna trösta dejj när du är nere och lessen !!!

Vill att vi har flera hemligheter tsm!!

minnen dödar mejj ibland när jag tänker på oss och hur undrebart de va !!

när jag hade hittat en äkta vän!! De va DU!! men vart fan har du tagit vägen gumman ??

inget är som förut??!!

vill bara berätta hur mycket jag uppskattar att ha dejj vid min sida !!

de känns som om vi glider ifrån varandra mer och mer för varje dag...

vill inte ha ett slut på vårat kapitell de får inte sluta såhär!!

<3

Som vi alltid har sagt, Timon & Pumba , B1 & B2 , vafan allt vi kan komma på !

skulle kunna göra en hel bok om vad jag känner för dejj gmn !!

men jag undrar,

allt som vi har sagt till varann...

Allt vi har låvat varann...

hand i hand livet ut?

va de inte så vi sa??

men kommer de hålla??

kommer de alltid vara du och jag??<3
/FILLAN


Kommentarer
Postat av: Emelie

DET ÄR DU SOM HAR FÖRSTÖRT VÅRAN VÄNSKAP FATTAR INTE ATT DU KUNDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@:@:@:@:@:@:@

2010-03-02 @ 11:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0