Söndag!


Chacha alla söta!
Idag är det söndag !
ja den här helgen har det inte hänt speciellt mycket :)
I fredags så sov jag hos Emmi som alltid typ ^^
och igår så va jag och Emmi på Lekiz xD
Sikt kul!
Men Emmi gjorde illa handen och jag benet :(
Men de e ganska bra nu tror ja :p
Sen gick vi hem till Emma och kolla på tv och chilla :)
och jag va typ vaken till halv fyra i morrse..
Inte så bra för jag har varigt ganska trött idag.
så jag sov typ till klockan två ^^
Sen kom Frida & Emmi hem till mejj och vi kolla på tv och snacka lite :P
Men nu är lilla jag piggare och så.
Ska fixa mejj nu och gå ut och träffa folk :)
Hoppas alla ni har haft en underbar helg!
PUSS&KRAM!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0