Yess!! =D

Heej alla mina älsklingar !! =D<3
Förlåt att jag inte har bloggathela dagen =(
Men nu är jag tillbaka
Idag har varit än ganska seg dag 
Vaknade av att Christofer skrek att jag skalle springa till apoteket och handla för att han fick ont i magen...
så fick till centrum med gårdagens smink för att jag råka somna med sminket på igår.. DUMT!!
( Handlade lite cola också (a) )
Sen så sov jag lite till.. och typ vid fyra kom Mammi hem från jobbet så då åkte vi till Täby
Mammi och jag köpte pälsmössa ^^ <3
Sen köpte jag två linnen från H&M, Maxfactor- Miracle touch Foundation nr. 70 Isadora puder nr. 18 och sist en halsduk från H&M
Sen orkade jag inte göra någon mat så åkte till Zaras och köpte Kycklingrulle
Så imorron blir det långpromenad och hård träning på gymmet !! 
Och sen har jag en jätte rolig nyhet !! 
JAG ÅKER TILL GÖTEBORG IMORRON!!!
Hur underbart som helst !! ^^
Och den som blir sjuk inatt kommer jag att döda !! :@
Men nu har jag klätt på mig min rosa fina Playboy dress och ska gå och mysa med min älskling!!
Vi har hyrt skräk och massa annat mys hehe ^^<3
PUUSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0