Tillbaka efter Julafton! =D

Heej mina älsklingar!!
Nu är eran Cutiepiie tillbaka!
Hoppas ni inte har saknat mej för mycket! Hahah!
Men aja hur som helst så är jag tillbaka på bloggen och ska försöka lägga ner lite extra tid på den (a)
____

Alla vet ju att de nyss har varit jul!!
Hoppas ni haft en lika härlig jul som jag!! även om jag hatar julen... men de e mysigt med familj!!
Jag fick jätte många fina julklappar!!

500kr, 400 på H&M, 500 i Täby, 300 på Kicks, Playboy string, Än himlans massa kläder och MASSA MASSA MER!!

Ny mobil efter nyår! ENTLIGEN!!

Nu ska jag nog krypa ner med min söta lilla pojke!
De kommer ju hända nått spänande imorron men de får ni veta ! Haha!

PUSS OCH GOD NATT !!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0